Розвиваємо мовлення дітей дошкільного віку

Мовленнєвий розвиток дитини — один з основних skorochtenieчинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Ступінь розвитку цієї сфери психіки визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень дитини — потреб і інтересів, знань, умінь та навичок, а також інших психічних якостей, що є основою особистісної культури. Саме тому ми створили сторінку, на якій, натиснувши на запитання, ви знайдете відповіді на те, як правильно розвивати мовленнєву культуру дітей дошкільного віку, які методи та прийоми використовувати при цьому тощо.

Поради та рекомендації для вихователів та батьків по мовленнєвому розвитку дітей 

Чому відбувається затримка мовленнєвого розвитку?

Дидактичні ігри з розвитку зв’язного мовлення дітей. 

Казки для дітей про звуки

Розвиток мовлення засобами художньої літератури 

Мовленнєва пам’ятка-порадниця батькам 

Як навчити дітей розповідати

 

Педагоги нашого закладу використовують такі інновації по розвитку зв’язного мовлення:

Методика Л.Б.Фесюкової «Виховання казкою» включає в себе нетрадиційний підхід в роботі вихователів з казкою. Нетрадиційно — означає навчити дітей оригінально, незвич-но, по-своєму не тільки розуміти зміст, а й творчо перетворювати хід розповіді,придумувати різні кінцівки, вводити непередбачувані ситуації, змішувати декілька сюжетів в один.  Детальніше ТУТ…

Методика Л.В. Шелестової «Розвивальне читання». Проблема навчання грамоти постійно є предметом обговорення серед науковців і практиків. Одна з них полягає в тому, що вихователі надають перевагу усталеним методам і прийомам, спрямованим лише на запам’ятовування літер і формування навичок злитого читання. Через це надто багато дитячих сил і часу витрачається на досить одноманітний процес, певний тренаж, результатом якого  є саме вміння читати. Часто педагоги забувають, що завдання читання – це максимальний розвиток різноманітних здібностей дитини, а знання і навички при цьому мають виконувати допоміжну функцію. Вчити дітей грамоти швидше, легше, цікавіше, зі значно більшою користю для їх загального розвитку пропонує старший науковий співробітник Інституту проблем виховання АПН України Людмила Шелестова. Цей підхід відповідає сучасним дидактичним вимогам і тенденціям психолого-педагогічної і медичної наук. Детальніше ТУТ…

 

11761539