Змістові напрями роботи

untitledКомунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №45 Вінницької міської ради»

на 2024-2025 н.р.

Проаналізувавши  стан освітньої роботи за 2023-2024 навчальний  рік, з метою підвищення якості освітнього процесу педагогічний колектив дошкільного закладу в 2024-2025 навчальному році ставить перед собою такі завдання:

  1. Удосконалення форм, змісту і методів розвитку формування у дітей дошкільного віку навичок здорового і безпечного способу життя шляхом здійснення комплексного підходу до організації безпечного освітнього середовища.
  2. Створення належних умов для забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
  3. Вдосконалення комфортних, безпечних та нешкідливих умов розвитку  для дітей з особливими освітніми потребами в сучасному дошкільному закладі.

Напрямок роботи ЗДО — художньо-естетичний

Художньо-естетичний розвиток має допомогти остаточно відмовитись від методик «дозволено — заборонено» та впроваджувати педагогіку стосунків, розвивати творчі здібності дошкільників: музичні, театральні, образотворчі, хореографічні.

Головними завданнями дошкільного закладу є:

  1. Розвивати самоактивність дитини, як головного чинника становлення суб’єктності у дошкільному віці, шляхом розвитку її самосвідомості та усвідомлення своїх набутих вмінь у спільній з дорослими художньо-естетичній діяльності.
  2. Формувати компетентність дитини в мистецькій діяльності:
  • розвивати естетичне ставлення до реального світу та світу мистецтва;
  • знайомити з творами  образотворчого, музичного, театрального, хореографічного, літературного мистецтва;
  • вчити передавати художній образ мовою образотворчого, музичного, театрального, літературного, хореографічного мистецтва, проявляти творче уявлення;
  • формувати практичні вміння та навички: працювати з різними матеріалами, використовуючи різні техніки, підбирати відповідні засоби реалізації задуму;
  • виховувати естетичну чутливість.
  1. Розвивати у дітей творчі художньо-естетичні здібності в різних видах діяльності.
  2. Забезпечити фізичне і ментальне  здоров’я дошкільника.
  3. Розвивати пізнавальні, естетичні і моральні якості, гнучкість і нешаблонність мислення, формувати загальну культуру дитини.
  4. Сприяти створенню умов для поглибленого оволодіння певною справою, розвитку відповідних інтересів, нахилів, здібностей дитини; формуванню позитивної соціальної компетенції, виховувати соціальну відповідальність та позитивну самооцінку.
  5. Сприяти емоційному благополуччю дітей – основному показнику їх психічного здоров’я, створити відповідний мікроклімат в дошкільному навчальному закладі.
  6. Формувати психологічну готовність дітей до шкільного навчання.

пр