Сендплей
Упродовж останніх років актуальною залишається проблема модернізації дошкільної освіти, яка полягає в удосконаленні її змісту, гуманізації цілей та принципів, осучаснення навчально – виховних технологій , зміни їх відповідно до реалій сьогодення.
Ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, Базовий компонент дошкільної освіти приділяє пріоритетну увагу здоров’язбережувальній парадигмі виховання дошкільнят, яка полягає насамперед у тому, щоб навчити самих дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, прагнути до здорового способу життя.
Створення комфортного , психологічно безпечного розвивально – освітнього середовища , у якому дитина має можливість вільного самовиявлення та індивідуального творчого розвитку , стає першочерговим завданням педагогів нашого дошкільного навчального закладу.
Сьогодні дуже популярним став метод sandplay, що з англійської дослівно означає «пісочна гра». Власне, це той метод, завдяки якому дитина з піску і невеличких фігурок будує свій індивідуальний і неповторний світ у мініатюрі.
Піскова терапія як метод психолого-педагогічної допомоги започаткована наприкінці 1920-х років. Піскова терапія — не менш відома психотерапевтична методика ніж казкотерапія, музикотерапія тощо — однак, у порівнянні з іншими формами арттерапії, відрізняється своєю багатофункціональністю, доступністю.
Узявшись освоювати теоретичні аспекти пісочної терапії, ми спиралися на декілька російськомовних джерел, які стали для нас основними.