Сендплей

17523920Упродовж останніх років актуальною залишається проблема модернізації дошкільної освіти, яка полягає в удосконаленні її змісту, гуманізації цілей та принципів, осучаснення навчально – виховних технологій , зміни їх відповідно до реалій сьогодення.

Ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, Базовий компонент дошкільної освіти  приділяє пріоритетну увагу здоров’язбережувальній парадигмі виховання дошкільнят, яка полягає насамперед у тому, щоб навчити самих дітей свідомо ставитися до свого здоров’я,  прагнути до здорового способу життя.

Створення комфортного , психологічно безпечного розвивально – освітнього середовища , у якому дитина має можливість вільного самовиявлення та індивідуального творчого розвитку , стає першочерговим завданням педагогів нашого дошкільного навчального закладу.

Сьогодні дуже популярним став  метод sandplay, що з англійської дослівно означає «пісочна гра». Власне, це той метод, завдяки якому дитина з піску і невеличких фігурок будує свій індивідуальний і неповторний світ у мініатюрі.

Піскова терапія як метод психолого-педагогічної  допомоги започаткова­на наприкінці 1920-х років. Піскова терапія — не менш відома психотерапевтична методика ніж казкотерапія, музикотерапія тощо — однак, у порівнянні з іншими формами арттерапії, від­різняється своєю багатофункціональністю, доступністю.

Узявшись освоювати теоретичні аспекти пісочної терапії, ми спиралися на декілька ро­сійськомовних джерел, які стали для нас основ­ними.

Сендплей