Гурткова робота
Додаткові платні послуги в закладі відсутні
«Організація гурткової роботи в дошкільному закладі»
Положення про гурткову роботу в ДНЗ
Нормативно-правове забезпечення організації гурткової роботи
Примірна посадова інструкція керівника гуртка
Детальніше про організацію гурткової роботи в КЗ «ДНЗ №45 ВМР» ви можете ознайомитись, натиснувши на калинку
ЧОМУ УЧАСТЬ У ГУРТКАХ ЗАВЖДИ ЦІКАВА ДЛЯ МАЛЯТ?
- навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому — цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;
- практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викиікають живу потребу в них, а отже — зацікавленість в навчанні;
- можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;
- комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;
- керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).
Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, привносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.
Гурткова робота в дошкільних навчальних закладах стає дедалі популярнішою, складаючи невід’ємну частину освітнього процесу, її ініціювали свого часу авторські колективи програм виховання та навчання дошкільнят «Малятко» і «Дитина». У цій формі роботи ми вбачали ще один ефективний шлях розвитку творчо спрямованої особистості. Проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна, а отже, організація різноманітних гуртків у ДНЗ потребує окремої уваги з боку його завідувача та методиста.
Практика свідчить, що в цій справі й досі зберігається певна невпорядкованість, а подеколи й спонтанність. Часом гурткові заняття, власне, копіюють суто навчальні за змістом і методикою проведення; або ж педагоги ототожнюють їх з індивідуальною роботою (наприклад, мається на увазі робота музкерівника з дітьми, коли йде підготовка до свят, розваг). Під гаслом «усі діти обдаровані» гуртками масово охоплюються всі вихованці з урахування їх реальних бажань, нахилів, уподобань. Подекуди гуртки запроваджують у дошкільному закладі як обов’язкову форму роботи з дітьми попри відсутність належних умов і реальної потреби, а отже, гурткові заняття проводяться формально, не досягаючи розвивально-виховної мети.