Музейна педагогіка

Музейна педагогіка – це наукова дисципліна на перетині музеєзнавства, педагогіки йрушник психології, яка розглядає музей як освітню систему.В Україні та близькому зарубіжжі відбувається процес становлення музейної педагогіки. (Термін уперше ввів у науковий обіг у 1934 році К. Фрізен, Німеччина.)

 Завдання музейної педагогіки:

  • формувати у дітей ціннісне ставлення до культурно-історичної спадщини;
  • розвивати інтерес до експонатів музею;
  • формувати образ музею як зберігача предметів культурно-історичного значення.

   Основними напрямами діяльності музею на сучасному етапі є:

1) Робота з музейною аудиторією, яка спрямована на виховання ціннісного ставлення до культурної спадщини і прищеплення смаку до музейних цінностей.

2) Розвиток здібностей сприймати музейну інформацію через мову музейних експонатів.

3) Виховання емоцій, розвиток фантазії і уявлення, активності.

4) Створення в музеї умов, за яких би він працював найбільш ефективно.

5) Використання і популяризація нових освітніх технологій у формі окремих проектів.

Мета  роботи  з музейної педагогіки.

Головною метою роботи нашого педагогічного колективу в межах музейної педагогіки є виховання культурної творчої особистості, яка сприймає, цінить, втілює в життя принципи добра і краси.

Задля успішної реалізації цієї мети ми прагнемо максимально розширити розвивальне естетичне, художнє середовище, в якому виховуються наші діти, за такими напрямами:

  • залучення дітей та їхніх батьків до відвідування музеїв;
  • зустрічі дітей з цікавими людьми (поетами Артем′єва), музикантами (Францужан), художниками);
  • залучення колективу ДНЗ№45   до  відвідування  музеїв  м.Вінниці;
  • створення міні-музеїв у дошкільному закладі народознавчого напрямку

Ознайомлення  з рідним містом як засіб патріотичного  виховання  дітей  дошкільного  віку.

 

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Музейна педагогіка