Електронно-освітній ресурс з гендерного виховання «Я — хлопчик, Я — дівчинка»

 

  1. Вступ до електронно-освітнього ресурсу8
  2. Гра для дітей молодшого дошкільного віку «Країна малят»
  3. Гра для дітей середнього дошкільного віку «Країна чомусиків»
  4. Гра для дітей старшого дошкільного віку «Країна фантазерів-мрійників»
  5. Мультфільм 

Гра – важлива і невід’ємна провідна діяльність дітей дошкільного віку і важливий елемент виховання. Гра сприяє становленню довільної поведінки дитини. Механізм керування своєю поведінкою (тобто дотримання правил) формується саме під час гри, а вже згодом упроваджується в інших видах діяльності. Довільність припускає наявність зразка поведінки, який наслідує дитина, і контролю. Самоконтроль з’являється тільки в період завершення дошкільного віку, тому спочатку дитина потребує зовнішнього контролю –  з боку її товаришів по грі. Спочатку діти контролюють одне одного, а потім – кожний сам себе. Поступово зовнішній контроль зникає із процесу керування поведінкою і образ починає регулювати поведінку дитини безпосередньо. 

Поява персональних комп’ютерів посприяла тому, що дитячі електронні ігри зайняли важливе місце в житті дитини. Завдяки простому управлінню, електронні ігри для дітей стали подарунком №1, який хоче отримати кожна дитина. У електронні ігри обожнювали грати ще ми з вами – пам’ятаєте, в дитинстві як нам подобалася гра, де вовк ловив курячі яйця? Сучасні діти мають великі можливості для розвитку своїх здібностей з використанням електронної гри.

Електронно-освітній ресурс «Я — хлопчик, Я — дівчинка» включаєсеріюдидактичнихonlin-ігор та вправ, спрямованих на формування у дитини-дошкільника толерантного ставлення до один до одного, утвердження гуманістичної моральності як базової основи суспільства на засадах гендерного підходу.

Разом з цим ЕОР стимулює роботу мислення, розвиває пізнавальну активність дошкільнят кмітливість, уяву, пам’ять, спостережливість і увагу, пробуджує творчий пошук і дарує дітям радість здогадки.

Електронно-освітній ресурс «Я — хлопчик, Я — дівчинка» включаєсеріюдидактичнихonlin-ігор та вправ, спрямованих на формування у дитини-дошкільника толерантного ставлення один до одного, утвердження гуманістичної моральності як базової основи суспільства на засадах гендерного підходу.

Разом з цим ЕОР стимулює роботу мислення, розвиває пізнавальну активність дошкільнят, кмітливість, уяву, пам’ять, спостережливість і увагу, пробуджує творчий пошук і дарує дітям радість здогадки.

Всі ігри спрямовані на формування і розвиток компетентності у дітей старшого дошкільного віку відповідно до змісту освітніх ліній базового компоненту.

Посібник забезпечує віртуальну реальність, надає можливість індивідуального підходу до користувача. Матеріал ЕОР розбитий на блоки, які відповідають дидактичним іграм, рекомендованих автором. За допомогою ілюстрацій дітям можна детально і просто пояснити матеріал, який важко сприймається користувачами. Основний матеріал блоків поєднаний за допомогою гіперпосилань.