Змістові напрями роботи
Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №45 Вінницької міської ради»
на 2025-2026 н.р.
Проаналізувавши стан освітньої роботи за 2024-2025 навчальний рік, з метою підвищення якості освітнього процесу педагогічний колектив дошкільного закладу в 2025-2026 навчальному році ставить перед собою такі завдання:
1. Формувати мистецько-творчу компетентність дошкільників засобами художньо-продуктивних видів діяльності.
2.Оптимізувати здоров’язбережувальне та ігрове середовище для формування і зміцнення здоров’я дошкільників, у тому числі дітей з ООП.
3.Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування мовленнєвої та соціально-громадянської компетентності здобувачів освіти.
4.Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом оцінювання «Фахова компетентність педагогічних працівників».
Напрямок роботи ЗДО — художньо-естетичний
Художньо-естетичний розвиток має допомогти остаточно відмовитись від методик «дозволено — заборонено» та впроваджувати педагогіку стосунків, розвивати творчі здібності дошкільників: музичні, театральні, образотворчі, хореографічні.
Головними завданнями дошкільного закладу є:
- Розвивати самоактивність дитини, як головного чинника становлення суб’єктності у дошкільному віці, шляхом розвитку її самосвідомості та усвідомлення своїх набутих вмінь у спільній з дорослими художньо-естетичній діяльності.
- Формувати компетентність дитини в мистецькій діяльності:
- розвивати естетичне ставлення до реального світу та світу мистецтва;
- знайомити з творами образотворчого, музичного, театрального, хореографічного, літературного мистецтва;
- вчити передавати художній образ мовою образотворчого, музичного, театрального, літературного, хореографічного мистецтва, проявляти творче уявлення;
- формувати практичні вміння та навички: працювати з різними матеріалами, використовуючи різні техніки, підбирати відповідні засоби реалізації задуму;
- виховувати естетичну чутливість.
- Розвивати у дітей творчі художньо-естетичні здібності в різних видах діяльності.
- Забезпечити фізичне і ментальне здоров’я дошкільника.
- Розвивати пізнавальні, естетичні і моральні якості, гнучкість і нешаблонність мислення, формувати загальну культуру дитини.
- Сприяти створенню умов для поглибленого оволодіння певною справою, розвитку відповідних інтересів, нахилів, здібностей дитини; формуванню позитивної соціальної компетенції, виховувати соціальну відповідальність та позитивну самооцінку.
- Сприяти емоційному благополуччю дітей – основному показнику їх психічного здоров’я, створити відповідний мікроклімат в дошкільному навчальному закладі.
- Формувати психологічну готовність дітей до шкільного навчання.
