Змістові напрями роботи

untitledКомунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №45 Вінницької міської ради»

на 2025-2026 н.р.

Проаналізувавши  стан освітньої роботи за 2024-2025 навчальний  рік, з метою підвищення якості освітнього процесу педагогічний колектив дошкільного закладу в 2025-2026 навчальному році ставить перед собою такі завдання:

1. Формувати мистецько-творчу компетентність дошкільників засобами художньо-продуктивних видів діяльності.

2.Оптимізувати здоров’язбережувальне та ігрове середовище для формування і зміцнення здоров’я дошкільників, у тому числі дітей з ООП.

3.Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування мовленнєвої та соціально-громадянської компетентності здобувачів освіти.

4.Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом оцінювання «Фахова компетентність педагогічних працівників».

Напрямок роботи ЗДО — художньо-естетичний

Художньо-естетичний розвиток має допомогти остаточно відмовитись від методик «дозволено — заборонено» та впроваджувати педагогіку стосунків, розвивати творчі здібності дошкільників: музичні, театральні, образотворчі, хореографічні.

Головними завданнями дошкільного закладу є:

  1. Розвивати самоактивність дитини, як головного чинника становлення суб’єктності у дошкільному віці, шляхом розвитку її самосвідомості та усвідомлення своїх набутих вмінь у спільній з дорослими художньо-естетичній діяльності.
  2. Формувати компетентність дитини в мистецькій діяльності:
  • розвивати естетичне ставлення до реального світу та світу мистецтва;
  • знайомити з творами  образотворчого, музичного, театрального, хореографічного, літературного мистецтва;
  • вчити передавати художній образ мовою образотворчого, музичного, театрального, літературного, хореографічного мистецтва, проявляти творче уявлення;
  • формувати практичні вміння та навички: працювати з різними матеріалами, використовуючи різні техніки, підбирати відповідні засоби реалізації задуму;
  • виховувати естетичну чутливість.
  1. Розвивати у дітей творчі художньо-естетичні здібності в різних видах діяльності.
  2. Забезпечити фізичне і ментальне  здоров’я дошкільника.
  3. Розвивати пізнавальні, естетичні і моральні якості, гнучкість і нешаблонність мислення, формувати загальну культуру дитини.
  4. Сприяти створенню умов для поглибленого оволодіння певною справою, розвитку відповідних інтересів, нахилів, здібностей дитини; формуванню позитивної соціальної компетенції, виховувати соціальну відповідальність та позитивну самооцінку.
  5. Сприяти емоційному благополуччю дітей – основному показнику їх психічного здоров’я, створити відповідний мікроклімат в дошкільному навчальному закладі.
  6. Формувати психологічну готовність дітей до шкільного навчання.

пр